دیدگاه ما

​​​​​​​الهام گرفته از تاکتیکهای کاربردی و بروز برندهای معروف 

زمان و شرایط به سرعت در حال تغییر هستند؛ ما باید هدفمان را دائما بر آینده متمرکز نگه داریم. 
“والت دیزنی”

زمستان امسال

​همایشها و نمایشگاها

14 تیر

تهران سالن میلاد

------------​​​​​​​

خرید بلیت

۲۳ تیر

تهران برج آزادی

------------​​​​​​​

خرید بلیت

۱۲
​​​​​​​آذر

شیراز سالن حافظ
​​​​​​​

------------​​​​​​​

خرید بلیت

۱۷
​​​​​​​آذر

تهران سالن میلاد

------------​​​​​​​

خرید بلیت

مدیر استودیو

نوید حیدری
 مهندس صدا

ایده‌پردازی
​​​​​​​
توسعه و قدرت برند شما در آینده، هدف شما و ترسناک‌ترین موضوع برای رقبای شماست. تیم علمی و خلاق ما با ایده‌های بزرگ خود، شما را در رسیدن به هدفتان همراهی می‌کنند. 
ما نمی‌توانیم ذهن شما را بخوانیم اما توانایی آن را داریم که درک کنیم شما چه می‌خواهید و مشتری شما چه می‌خواهد. خواسته شما در اتاق خلاقیت پردازش می‌شود و با خلق یک ایده بزرگ و اصلی بر پایه استراتژی ادامه مسیر روشن می‌شود. این ایدۀ خلاق در اختیار تیم نویسندگی و آتلیه گرافیک قرار می‌گیرد. تیم نویسندگی، نام، شعار، متن و سناریو را خلق کرده و آتلیه گرافیک نیز با حداکثر مهارت بصری طرح و تصویر ایده را در اختیار مدیر برند می‌گذارد. مدیر برند با نگاه به آینده خلق‌شده و کشف نقطه اشتراک شما و مشتری شما خدمتی را ارائه می‌کند که استراتژی شما روی مشتریان تأثیر بگذارد. 
تیم ایده‌پردازی آژانس تبلیغاتی تمام‌خدمت لاجیکام این کار را فرا‌تر از تصور، دقیق، تأثیرگذار و طبق استراتژی انجام می‌دهد.​​​​​​​

راهکارهای بازاریابی دیجیتال​​​​​​​

مشتریـــــان شما برندی را می‌خواهند که به آن باور داشته باشند. فضای دیجیتال، فرصتی را برای آن‌ها فراهم کرده تا در هر زمان و هر مکان به حجم قابل توجهی از اطلاعات دسترسی داشته باشند. در واقع با استفاده از همین اطلاعات است که محصول مورد نظرشان را انتخاب می‌کنند؛ بنابراین لازم است تا چهره‌ای قابل اعتماد از شما و کسب‌وکارتان را ببیند. برای رسیدن به چنین نقطه‌ای، فرصت‌ها و راه‌کارهای متنوعی در دسترس شماست. کافی است دست به کار شوید...​​​​​​​

شاید تا به حال با اصطلاحات زیادی در حوزه بازاریابی دیجیتال مواجه شده باشید: «طراحی و توسعه سایت» «موبایل وب» «موبایل اپلیکیشن» «بازاریابی محتوایی» «سئو» «شبکه‌های اجتماعی» «ایمیل مارکتینگ» «کمپین دیجیتال» «بازاریابی ویروسی» «برنامه‌ریزی و خرید رسانه تبلیغاتی دیجیتال» «ریپورتاژ آگهی». همه‌ی این راه‌کار‌ها را می‌توانید با بهترین کیفیت و همگام با فنّاوری‌های روز دنیا، از واحد توسعه کسب‌وکار دیجیتال آژانس تبلیغاتی تمام‌خدمت لاجیکام دریافت کنید.​​​​​​​

بیشتر


راهکارهای بازاریابی و برندسازی​​​​​​​

اهمیت تفکر استراتژیک بیش از همه بر رهبرانی که می‌خواهند زمام آینده خود و برندشان را در دست بگیرند، روشن است. 
استراتژی راه تحقق هدفی است که بر اساس چشم‌انداز، تعیین‌شده است. به‌ شکلی که تمامی تلاش‌های سازمان حول آن نقطه به‌صورت متمرکز تعریف‌شده و اجرا می‌شوند. 
آژانس تبلیغاتی تمام‌خدمت بادکوبه مدعی است که در زمینه توسعه برندهای مستعد، مبتکر یک متدولوژی منحصربه‌فرد است. البته با این پیش‌فرض که شما به‌عنوان صاحبان برند از لحظه‌ی اجرای این مدل، در آینده خلق‌شده‌تان برای برند خود به سر می‌برید. لذا بر اساس شیوه‌هایی علمی و درعین‌حال خلاقانه فرصت‌ها یکی پس از دیگری برای شما خلق‌شده و به آینده‌ای بالا‌تر ازآنچه برای خود تصور کرده‌اید، خواهید رسید. 
تیم راهکارهای بازاریابی و برندسازی، به ایجاد آگاهی از آنچه می‌پردازد که هنوز شکل نگرفته است و رهبرانی که از توان پیش‌بینی برخوردارند، کسانی هستند که نه‌ تنها دستخوش تغییرات نیستند بلکه در مقابل آن‌ها مقاوم بوده و حتی خودشان منشأ تغییر و تحول می‌شوند. 
بر اساس این متدولوژی ابتدا آینده برند خلق‌شده و پس از انجام تحقیقات محیطی و درون‌سازمانی و همچنین تحلیل داده‌های به‌دست‌آمده از تحقیقات بازار و مخاطبان برند، بر اساس نقاط قوت و ضعف و همچنین یافتن تهدید و فرصت‌های موجود، اهداف و استراتژی سازمان تدوین می‌شود. 
مرحله‌ی بعد تعیین گروه مخاطب و ارائه راهکارهای بازاریابی در چهار شاخه‌ی محصول، قیمت گذاری، توزیع و ارتباطات با استناد به تحلیل‌ داده‌های به‌دست‌آمده است. سپس هویت سازمانی برند خلق‌شده و طبق برنامه‌ریزی دقیق از طریق کمپین IMC بر اساس یک برنامه منسجم ارتباطی به مخاطبان معرفی می‌شود.​​​​​​​

بیشتر

برنامه‌ریزی رسانه​​​​​​​

بیشترین پولی که صاحبان کالا یا خدمت در یک کمپین تبلیغاتی هزینه (سرمایه‌گذاری) می‌کنند در بخش خرید رسانه‌ای است. همین موضوع اهمیت واحد استراتژی و برنامه‌ریزی رسانه را بیشتر می‌کند. این واحد در دو بخش زیر به‌صورت تخصصی خدمت ارائه می‌دهد: 
١. تدوین استراتژی رسانه
٢. برنامه‌ریزی رسانه
تحلیل رسانه‌های مختلف و شناسایی کارایی آن‌ها، پایش تأثیرگذاری رسانه‌ها و میزان اثربخشی هر رسانه، همچنین تنظیم کردن گزارش‌های مرتبط با عملکرد رسانه‌ای برند، یک‌سوی پراهمیت واحد رسانه است.

بیشتر
تماس با ما

رزرو گروهی اجرا ها