تحلیل ، آنالیز و کارشناسی متمرکز (سیستمهای هوشمند WSPACE/CRM ) بازار با استفاده از بردارها و شاخصها و ارائه کمپینهای ترکیبی بسته به نوع و ماهیت برند و بازار هدف و انتخاب زمان و مکان بکارگیری ابزارهای تبلیغاتی در اتاق فکر از جمله تولید حرفه ای فیلم وتیزر ، دیجیجیتال مارکتینگ ، AR/VR ، AI و سایتهای حرفه ای اختصاصی و اجتماعی از قبیل اینستاگرام ، پینترست، توییتر ، تلگرام و...
خدمات تولید محتوای چاپ و مجازی بسته به نوع بازار هدف و دموگرافی و ارائه بسته های هدفمند مربوطه در زمان و مکانهای بازار پس از انجام کارشناسی حرفه ای
خدمات مشاوره حرفه ای سرمایه گذاری در حوضه های تبلیغات و سهام با ارائه بسته های خدماتی به صورت ساعتی
برندها برای بهتر کردن زندگی انسانها اقدام به تولید و توزیع محصول یا خدمت میکنند. شما میتوانید با روشهای برندسازی علمی، خلاق و روراست ما خود را در بین مخاطبین موردنظر ترویج کنید. تیم علمی و خلاقی که در خدمت شماست، از مشاوره تا اجرای کلیه مراحل مورد نیاز، همراهیتان میکند. شاید خیلیها قدرت تیم ما را در خلق یا رشد برندهای همچون «الجی» «مبین نت» «آپ» «چای شهرزاد» «مک» «بانک ملت» «بانک رفاه» «همراه اول» «کاچیران» «پفیلا» و ... بدانند. ولی قدرت ما در تعهدی است که نسبت به خلق آینده برای برند شما داریم، آیندهای بزرگتر از تصور شما. هر چه محصول و برند شما برای جامعه مؤثرتر و مفیدتر باشد، تعهد تیم ما بیشتر میشود. «تبلیغات» و «برندسازی» کارهایی فوقالعاده هستند. پیشرفت برند شما دغدغه و علاقۀ تیم کانون تبلیغاتی لاجیکام است که از راه ارتباط مؤثر و دوجانبه بین تیم ما و شما صورت میگیرد.
تحلیل ، آنالیز و کارشناسی بازار هدف با استفاده از بردارها و فاکتورها و ارائه کمپینهای ترکیبی بسته به نوع و ماهیت بازار همراه با تولید حرفه ای محتوای فیلم و دیجیجیتال و سایتهای حرفه ای اختصاصی و اجتماعی از قبیل اینستاگرام ، پینترست، توییتر ، تلگرام و...
خدمات تولید محتوای چاپ و مجازی بسته به نوع بازار هدف و دموگرافی و ارائه بسته های هدفمند مربوطه در زمان و مکانهای بازار پس از انجام کارشناسی حرفه ای
خدمات مشاوره حرفه ای سرمایه گذاری در حوضه های تبلیغات و سهام با ارائه بسته های خدماتی به صورت ساعتی
تاکنون دسته بندی های مختلفی از انواع برندسازی توسط اساتید این حوزه ارائه شده است و اگر بخواهیم برجسته ترین نوع این دسته بندی ها را برشماریم به شرح زیر است:
>> برندسازی مشارکتی یا Co-Branding: مشارکت با برندی دیگر جهت دستیابی به هدف
>> برندسازی دیجیتال: وب سایت، رسانه های اجتماعی، بهینه سازی موتور جستجو، استفاده از وب برای تجارت
>> برندسازی شخصی یا Personal Branding: روش هر فرد برای ایجاد اعتبار و شهرت برای خودش
>> برندسازی علّی: برندتان را با یک نیت خیر خواهانه همسو کنید؛ یا مسئولیت اجتماعی شرکت
>> برندسازی کشوری: تلاش برای جذب توریست و کسب و کار
برندسازی شامل مباحث و مفاهیم مختلفی چون جایگاه یابی و جایگاه سازی برند (Brand Positioning)، نامگذاری برند، انتخاب رنگ برند و طراحی هویت برند( لوگو، آرم و…)، توسعه برند، ارزش برند و… میباشد.